MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet

MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet
  • MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet. Hello all of song lyrics visitors. This time Let me share :"MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet." i hope that you like this MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet.

    MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet


    Requested by Emanuel "EVG" Vega
    CHORDS USED
    F: 133211
    C: 032010
    Bb: 688766
    Click here to request your song
    INTRO: F C Bb x4
    F
    Det här är svårt att förklara
    F
    kanske inte bara en vanlig låt om min vardag
    F
    Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
    F
    bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana
    F
    För det blir så ibland, jag vet
    F                             C
    det tar tid och jag tror jag vet
               Bb
    Vad vi gjorde för fel, passionerat
    Bb
    men okontrollerat, ha, idioter
    F
    Och jag vill bara känna hur det känns
                         C
    tänka tillbaka bara minnas vår sekvens
    Bb
    Våra stunder vi hade, tankar idéer
    Bb
    din lukt i din nacke, pussar och skrattar
        F
    åt sista gången vi delade en spliff på balkongen
    C             Bb
    satt uppe på natten
    Bb
    Och jag minns när jag mådde kasst
    du sa jag kan dra vårt last

        F
    Det kommer funka, måste funka
                      C
    nånstans där så finns vår plats
       Bb
    Det kommer funka, måste funka
    Bb
    nånstans där så finns vår plats
    F                                         C
    Den enda personen som tagit upp min tankekraft
    Bb
    24/7.. Baby Saudade, som en brasse sagt!

    F
    Och jag trodde jag borde va trygg
                                 C
    vi gör det tillsammans och hon har min rygg
    Bb
    Oh shit vad jag älskar dig
    Bb
    trots att jag knappt visste vad dom orden betydde
    F
    Och det vet jag typ inte ens idag
                            C
    det gick för fort, vi vände blad
    Bb
    från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av

    F                                   C
    Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
           Bb
    jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt
                 F                                     C
    ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill
                Bb
    Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej

    F                                           C
    Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
        Bb
    vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
    F                                         C
    Som bästa vänner som har tagit det till nästa level
    Bb
    där vi bara hoppades men fick se vad som hände!

    [CHORUS x2]
    F                                      C
    För hon var bäst, försök & överträffa det ja
    Bb
    För hon var bäst, försök & överträffa det ja
    F                                           C
    För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
              Bb
    För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!

    F
    Lilla baby jag kan inte stanna kvar
                                  C
    jag fuckar upp ditt organiserade liv
    Bb
    Jag har rappat in en massa pengar
    Bb
    allt du vill kan du få, men ingen trygg framtid
    F
    Jag har packat mina saker,
                                    C             Bb
    på väg ut från vår lägenhet nu snart är den din
    Bb
    Skulle bara vilja krypa ner i sängen och
    Bb
    säga förlåt för de blev som det blir
    F
    För jag kommer som ett yrväder med ett höganäskrus runt halsen
    C              Bb
    Och vinner ditt hjärta men flyr iväg
    Bb
    till nästa så fort som jag anar något ansvar!
          F
    För jag fattar mycket väl att det är i mina,
                            C
    det så kallade blodet i mina ådror
    Bb
    kommer från min pappa,
    Bb
    men tänker starta min familj så fort det går dåligt
        F
    Det sociala arvet får rätt igen
                            C
    och det går utöver min bästa vän
    Bb
    Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske syns igen!

    [CHORUS x4]
    F                                      C
    För hon var bäst, försök & överträffa det ja
    Bb
    För hon var bäst, försök & överträffa det ja
    F                                           C
    För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
              Bb
    För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!

    F C Bb x8

    You are reading: MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet


    Thank you for your visit to this songs lyric.

    That was MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet

    That was MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading MASKINEN - Kärlek Vid Sista Ögonkastet, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2018/10/maskinen-karlek-vid-sista-ogonkastet.html