NEW GOSPEL FAMILY - Libre

NEW GOSPEL FAMILY - Libre - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • NEW GOSPEL FAMILY - Libre
  • NEW GOSPEL FAMILY - Libre. Happy a nice day all of Regomodoslinux.blogspot.com beloved visitors. On this occasion we'll share :"NEW GOSPEL FAMILY - Libre." i hope that you like this song lyric.

    NEW GOSPEL FAMILY - Libre


    This song is from the album Mon Réconfort(2015), released on Jan 30, 2015.


    Scale: C# Major
    Time Signature: 4/4
    Tempo: 50
    Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU

    [INTRO] C F Dm G C x2
    [VERSE]
    C F
    Je vois les douleurs de ton ame
    G Abdim Am
    Tu voudrais cacher tes larmes
    Am Bb
    Dans ton coeur tu cries tout bas


    Gsus4 G C/E
    Que ferai-je, que ferai-je sans toi
    C/E F
    Voies mon desespoir
    G Abdim Am
    Oh viens dissiper mes noirs
    Am Bb G
    Ton esprit murmure en moi

    [CHORUS]
    G C
    Que je suis libre
    F G Abdim Am
    Libre de chanter, libre de te louer
    A Dm F G
    Et je sais qu'un jour je sourirai encore
    C/E
    Oh libre,
    C FDm G Abdim Am
    Libre de choisir, de t'appartenir
    Dm G C
    Ooh libre, Seigneur oh

    [INSTRUMENTAL] C Dm G

    [VERSE]
    C F
    Je vois les peines de ton passe
    G Abdim Am
    car tu m'as toujours cache
    Am Bb
    tu voudrais tous recommencer
    G C/E
    leves-toi, prends courage et va
    C F
    ne pense plus a  hier
    G Abdim Am
    Car il entend ta priere
    Am Bb
    et son esprit me dit
    G C
    que je suis libre

    [CHORUS]
    F G Abdim Am
    Libre de chanter, libre de te louer
    A Dm F G
    Et je sais qu'un jour je sourirai encore
    C/E
    Oh libre,
    C FDm G Abdim Am
    Libre de choisir, de t'appartenir
    Dm G C
    Ooh libre, Seigneur oh

    [BRIDGE]
    Am Abdim
    Plus de chaine ni de tristesse
    F Dm G A
    Car Christ m'a libere

    [CHORUS]
    C# F# Ab Adim Bbm
    Libre de chanter, libre de te louer
    Bb Ebm Ab
    et je sais qu'un jour je sourirai encore
    C#/F
    Oh libre,
    F# Ab Adim Bbm
    Libre de choisir, de t'appartenir
    C#
    Oui libre
    <!--
    Found any corrections in the chords or lyrics? What do you think about this song? Please leave a comment below.

    You are reading: NEW GOSPEL FAMILY - Libre


    Thanks for your visit to this songs lyric.

    That was NEW GOSPEL FAMILY - Libre

    That was NEW GOSPEL FAMILY - Libre hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading NEW GOSPEL FAMILY - Libre, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2018/10/new-gospel-family-libre.html