CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue

CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue
  • CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue. Hello all of Regomodoslinux.blogspot.com beloved visitors. On this occasion I am going to share :"CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue." hopefully you like this song lyric.

    CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue


    This single was released in 1999.
    I loved the energy and the power in this song. The arrangement felt interesting as well. However, the lack of variety and changes kinda made this song somewhat dry. The background vocals did an amazing job and the lead singer had great power in his voice.


    Scale: A Minor
    Time Signature: 4/4
    Tempo: 120
    Suggested Strumming: D,D,D,D

    [INTRO]
    [VERSE]
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Am7
    Je suis
    Am7
    Le fils du roi des roi
    Am7
    Je suis
    La race des elus
    Am7
    Je suis
    Am7
    L'heritier du royaume
    Am7
    Je suis
    Am7
    les marraboux ont peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les sorciers on peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les magiciens ont peur de moi
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Em7 Dm Am
    Je suis ce que Dieu dit que je suis.

    [VERSE]
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Am7
    Je suis
    Am7
    Le fils du roi des roi
    Am7
    Je suis
    La race des elus
    Am7
    Je suis
    Am7
    L'heritier du royaume
    Am7
    Je suis
    Am7
    les marraboux ont peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les sorciers on peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les magiciens ont peur de moi
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Em7 Dm Am
    Je suis ce que Dieu dit que je suis.

    [CHORUS x2]
    Am7
    Un fils d'un vainceur
    D
    C'est lui qui m'a sauvE
    Em7 Dm Am
    Je suis ce que Dieu dit que je suis.

    [VERSE]
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Am7
    Je suis
    Am7
    Le fils du roi des roi
    Am7
    Je suis
    La race des elus
    Am7
    Je suis
    Am7
    L'heritier du royaume
    Am7
    Je suis
    Am7
    les marraboux ont peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les sorciers on peur de moi
    Am7
    Je suis
    Am7
    Les magiciens ont peur de moi
    Am7
    Je suis la tete et non la queue
    Em7 Dm Am
    Je suis ce que Dieu dit que je suis.
    <!--
    Found any corrections in the chords or lyrics? What do you think about this song? Please leave a comment below.

    You are reading: CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue


    Thanks for reading this CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue.

    That was CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue

    That was CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading CHARLES MOMBAYA - Je Suis La Tete Et Non La Queue, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2018/12/charles-mombaya-je-suis-la-tete-et-non.html