Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]

Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video] - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]
  • Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]. Hello all of Regomodoslinux.blogspot.com beloved visitors. On this occasion I am going to share :"Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]." we really hope that you like this song lyric.

    Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]


    Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik & Video]

    Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik]

    Elizabeth Tan
    Selamat pagi sayangku
    Apa khabar dirimu
    Maafkan andai mengganggu lenamu
    Andai pernah melukakan

    Maafkan ku tak sengaja
    Harus kau dan aku selalu bicara
    Kau tahu kau satunya
    Ku mahu kita selamanya

    Faizal Tahir
    Kau dan aku mungkin tak sempurna
    Kau dan aku tahu takkan mudah
    Kau dan aku mahukan sempurna
    Kau dan aku mengharap bahagia

    Elizabeth Tan & Faizal Tahir
    Setia aku demi dirimu
    Setia aku hanya padamu

    Andai hatimu berubah
    Pasti ku cuba fahami
    Tetap ku melangkah terus berani
    Kau tahu kau satunya
    Ku mahu kita selamanya

    Kau dan aku mungkin tak sempurna
    Kau dan aku tahu tak semudah
    Kau dan aku mahukan sempurna
    Kau dan aku mengharap bahagia

    Setia aku demi dirimu
    Setia aku hanya padamu
    Terima seadanya
    Perbezaan kau dan aku

    Biar pun apa saja
    Ku percaya kau setia
    Kau dan aku mengharap bahagia
    Setia aku demi dirimu
    Setia aku hanya padamu

    Faizal Tahir
    Setia ku demi dirimu
    Setia ku hanya padamu

    Elizabeth Tan 
    Selamat pagi sayangku
    Apa khabar dirimu




    Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Video]

    You are reading: Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]


    Thanks for reading this songs lyric Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video].

    That was Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video]

    That was Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video] hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading Elizabeth Tan ft. Faizal Tahir - Setia [Lirik, Video], url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2018/12/elizabeth-tan-ft-faizal-tahir-setia.html