Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics

Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics
  • Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics. Happy a nice day all of regomodoslinux.blogspot.com beloved visitors. Now I am going to share :"Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics." hopefully you like this Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics.

    Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics


    Singers: Mika Singh, Shivi, Deane Sequiera, Rochak Kohli
    Music: Rochak Kohli
    Lyrics: Rochak Kohli, Ravi Singhal
    Music On: T-Series

    Boat Ma Kukdookoo Lyrics

    Kaim chhe, paapi chhe
    Daaru phir bhi baaki chhe..
    kukdookoo dookoo..
    Daaru phir bhi baaki chhe..
    Daaru.. daaru..
    Haalo haalo..

    Boat ma kukdookoo shot ma
    O chaalu kar to baby something naughty
    kukdookoo dookoo..

    Item taado, tequila chas udaalo
    Sambhalo hosh tumhara
    Bagal mein hottie
    Cutie kamini nikli
    Bhanwre pe chadh gi titli
    Juice nikaale sugarcane ka
    Sefliyan khinchti jaaye
    Apne wo samajh naa aaye
    Aaja chakhi le chakhi le ras prem ka
    kukdoo kukdoo boat maa
    Chokra chokri josh maa
    Boat ma kukdookoo shot ma
    kukdoo kukdoo party chale
    Get on the floor naa
    Boat maa kukduku sh.. kukduku sh..

    kukdookoo dookoo..
    What?

    Hall ma hall ma
    Snacks kya chhe
    Vodka paani-puri ma mix kiya che
    Dhokla thepla eating eating
    Bol na after..
    What tha fafda man

    You gotta be kidding me
    Hottie show me the money
    Now don't say you coming
    Tere piche main hoon running..
    Main hoon running.. o..

    Daaru ki tanki nikli
    Maare current ye bijli
    Upar se mausam huaa rain ka
    Baby tujhe use karaaun
    Dekh main sar sent dikhaaun
    Aaja chakhi le chakhi le ras prem ka
    kukdoo kukdoo boat maa
    Chokra chokri josh maa
    Boat maa, kukdookoo shot ma
    Kukdoo kukdoo party chale
    Get on the floor naa
    Boat maa kukduku sh.. what what wha....

    Ae ji re...

    Kukdoo kukdoo boat maa
    (Kaim chhe, paapi chhe)
    Chokra chokri josh maa
    (Daaru phir bhi baaki chhe)

    Kukdoo kukdoo boat maa
    Chokra chokri josh maa
    Boat ma kukdookoo shot ma
    kukdoo kukdoo party chale
    Get on the floor naa
    Boat maa kukduku sh..
    Ae.... aye daaru natthi!


    You are reading: Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics


    Thank you for reading this songs lyric.

    That was Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics

    That was Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading Boat Ma Kukdookoo -Welcome To Karachi Hindi Movie Song Lyrics, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2019/02/boat-ma-kukdookoo-welcome-to-karachi.html