EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics

EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics
  • EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics. Hello all of song lyrics beloved visitors. On this occasion I'll share :"EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics." i hope that you like this song lyric.

    EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics



    INTRO
     This is a very serious song
     You think we're jokin here
     Nobody should laugh
     or take for jokes
     Laugh not
     Charley it's very very skeptic
     Why are you smillin?

    VERSE 1
     Kw3, if you order cho with your buddies
     wey you no get money to pay, ebe long [long]
     If you know say you no go buy the thing
     wey you dey diss the thing, ebe long [long]
     If you dey watch La Gata wey your poppy
     want send you make you never go, ebe long [long]
     She said that her birthday is comin na she save
     some money to spread, ebe long [long]
     You be chick wey I mean wey you come ma there with
     your paddy just to chill, ebe long [long]
     If the girl e want commot fantacy catch you in
     your room then, ebe long [long]
     I meet am for church I want eat am for there
     she say naa make I werg, ebe long [long]
     Even if she commot en bra wey she commot en pant
     she still make I no touch, ebe long [long]
     No be you wey I buy credit 100gh give you
     why you dey flash, ebe long [long]
     I sign you the cheque you say you want cash
     so you jors me for here, ebe long [long]
     I no finish school you say make I spend
     hippopotamus my guy forget, ebe long [long]
     Your money is in bundle you tryna be humble
     you commot just 1ghana note, ebe long [long]
     See now Nicky say she wants quicky she for
     pick me over Meek, ebe long [long]
     Then I want meet up Kanye for North West but Kim
     say make I werg, ebe long [long]
     Beyounce say me and am get some move for Korle bu
     but I hear say e boy ebe long [long]
     Rihanna no be my lover she say I for love her
     because I for pass through, ebe long [long]

    CHORUS
       2x
     Ebe loooooong, ebe loooooong 
     We no go do the chorus for the soooong
     Cus ebe loooooong, ebe loooooong 

    VERSE 2
     You be side chick wey you no know your position,
     ebe long [long]
     You dey go school for Tech wey your girl dey Leg
     and you have trust issues, ebe long [long]
     You dey 5 in a room wey you want me come visit you
     awola, ebe long [long]
     You click my dm dey ask me for Kojo Cue number
     get Kojo K number, ebe long [long]
     You ***** nov/dec still you no fit get
     gentleman past, yeah ebe long [long]
     You go school for so many years you have
     so many peers and still you defer ebe long [long]
     Your national service dey say make you
     go direct traffic, make you no go do, ebe long [long]
     Ebe like this song we dey do Shaker take am
     personal, charley make you change, ebe long [long]
     You dey awaakye queue inside e catch your
     top norr e finish, ebe long [long]
     Agyei koti abeg my lincense dey house wey my
     papers still die, ebe long [long]
     I dey use 0244 I go buy airtel credit
     I for go change am, ebe long [long]
     She say she want come charge en phone for
     my there then no wey power come, ecg ebe long [long]
     Mahama bagana bafana bafana Obama
     guy ebe long [long]
     Your real name is Dora but because of twitter
     you short am to Miss Divi, please ebe long [long]
     She wants threesome, me na am and another guy
     naa naa naa ebe long [long]
     If the beat dey be, the verses dey be, you no for
     do chorus ebe long [long]

    CHORUS
       2x
     Ebe loooooong, ebe loooooong 
     We no go do the chorus for the soooong
     Cus ebe loooooong, ebe loooooong

     Ebe ebe ebe ebe ebe loooooong, ebe loooooong 
     We no go do the chorus for the soooong
     Cus ebe loooooong, ebe loooooong
     Ebe loooooong, ebe loooooong 
     We no go do the chorus for the soooong
     Cus ebe loooooong, ebe loooooong
                        

    You are reading: EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics


    Thanks for reading this songs lyric.

    That was EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics

    That was EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading EL, SHAKER, GEMINI, KO-JO CUE - Ebe Long lyrics, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2019/02/el-shaker-gemini-ko-jo-cue-ebe-long.html