KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics

KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics - Search for Millions of song lyrics HERE

Lihat Juga

  • KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics
  • KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics. Hi al of Regomodoslinux.blogspot.com visitors. Now we'll share :"KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics." hopefully you like this song lyric.

    KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics



     Produced by IPAPPI BEATZ

    INTRO
     Ipappi bue beat no
     na me kyer3 )mo krom ha s3nea 3te3
     We in Kumasi
     We don't bow down for nobody

    VERSE 1  (CUE)
     Barima Kumasi na y3 woo me
     Mek)) school w) OWASS Basic
     3na KASS Disciple, no size baby
     Meb)) ball Asem, twii skate w) State
     Me ne me mate k) hy3m
     Y3tee ashai b)) game
     Me brwose w) Makro
     B)) night Plus Two
     Me chill Asare own and Sweet Pub too
     And so Bantama na true
     Broni mo na medi
     Confidence fufuo
     Amango Down waakye ma we bi
     Y3tetee me Buokrom Estate na Oduom
     Mek) y33 fight w) Ash-Town
     Mek) p33 girl w) Krofrom
     Medii lotto w) junction
     Maa no sei me boto mu
     Color spy Asawasi s33 mak) t) mu
     Y3 wr)) me jeans Grand Sales
     Mek) gyee no w) Zongo
     Y3 saa mase street jam mek)fr33 Natty Bongo
     Me nyaa girl Plaza, me we no jeefe jeefe
     Y3wie )se mede ka )b)) me dededede
     Mede me bike maa ahan 3w) Breman park
     Y3nim me w) stadium
     Y3taa fr3 me chairman koraa
     Me wofa bi te Ahodwo )firi Germany bay3
     w'abr3 me hwee
     nti me nso me nyaa ne phone na me fay3
     Me nipa bi te Kokoben )w) shop w) Adum
     )se Ko-jo wo ba Kumasi koraa y3n nhu wo
     Na mese me nk)) babia, nansa yi me te Boadi
     M'ak) Nkran mpo na kyer3 s3 mek) tete mo anim
     Barima

    CHORUS
     Girls ne se
     I'm so Kumasi
     Boys ne se
     Me nante3 y3 so Kumasi
     Girls ne se
     Me kasa y3 so Kumasi
     Boys ne se
     Ko-jo Cue de3 the whole Kumasi
     Wow
     Boys ne se
     I'm so Kumasi
     Girls ne se
     Me nante3 y3 so Kumasi
     Boys ne se
     Me kasa y3 so Kumasi
     Girls ne se
     Ko-jo Cue de3 the whole Kumasi
     Wow

    OUTRO
     Barima y3 sei h) a na 3s3 y3 sei mua no no
     W'ate ase3
     Oseikrom y3n ky3le mma obia
     One time
     Ipappia wo kasa me te
     Aha tie
     DJ Slim wo kasa me te
     Tony Best wo kasa me te
     Main man DJ Castro wo kasa me te
     NYDJ wo kasa me te
     Wow, Naa Klodey wo kasa me te
     Sweetness, Anita wo kasa me te
     Kwame Scientific wo kasa me te
     DJ Quest wo kasa me te
     DJ Sims wo kasa me te
     Mr Bones wo se s3n? wo kasa me te
     DJ Reuben line b3n? wo kasa me te
     Dave Hammer main man, wo kasa me te
     Lloyd DJ wo kasa me te
     Black Child one time wo kasa me te
     Aroma, DJ Fish mo kasa me te
     Senior man Loving-C wo kasa me te
     Cue
                        

    You are reading: KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics


    Thanks for reading this KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics.

    That was KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics

    That was KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics hopefully useful and you like it. Don't forget to visit other lyrics on this website.

    Your are reading KO-JO CUE & IPAPPI BEATZ - Kumasi Freestyle lyrics, url address : https://regomodoslinux.blogspot.com/2019/03/ko-jo-cue-ipappi-beatz-kumasi-freestyle.html